i går

hejhej i går köpte jag en ljuslila supersnygg avslutningsklänning den var värkligen supersöt!!!! och jag fick en ring till som passade! jag var på stan med patricia och hon köpte ochså en avslutingsklänning och den var åkså super söööt!sen köpte jag klistermärken som man kan sätta på naglarna och dom passade perfekt till klänningen jag köpte!efter gick vi till ringduvan och skulle fika jag tog en kärleksmums och patricia tog en mega stor chokladboll vi satt uppe eftersom ingen satt där vi satt vi ett fönster och i fönstret ser man ju bara en mur och där finna massa av hål och i ett hål satt 2 små duvungar hur sött var inte det!! men hej då skriver lite senare om det händer nått!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0