varpa!

hej i dag har jag inte varit i skolan jag har haft varpa jag var på lag med patricia och lovisa vi kom trea och fick en bromsmedalj men man fick väldigt korta pauser när det var paus fick man passa på att gå till sinn dricka och dricka lite fast vi fick så klart äta nått! jag tog med mig revbensspjäll det var gott! :) men sen blev det ganska tråkit när vi skulle möta svajde för dom fick 12 poeng och vi fick 0 dom hadde tränat i 6 år och vi hadde tränat i en dag men på dom andra matcherna var det roligt och vi vann på den ena. alla hadde inte spelat klart så då gick jag patricia och lovis en liten sväng till hästarna men sen tänkte jag att det kance var prisutdelning så jag sa till patricia och lovisa att vi borde gå till baka dom lyssna inte så jag gick själv efter komm dom springande och sa det är prisutdelning skynda dig när vi kom fram höll dom i vårt pris och till sist fick vi det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0