spanien!! <3

hejhej allihopa förlåt att jag inte skrivit om någonting om min resa till spanien jag åkte dit för ganska länge sen i slutet av sommaren och hadde jätte trevligt första dagen i spanien var jag helt slut! jag hadde varit vaken jätte länge eftersom dom hadde så jäkla konstiga tider med båten och flyget jag skulle åka båt kl 3 på natten och gick och la mig kl 2 på natten ganska dumt av mig!och plus kunde jag inte somna så jag sov ingenting och sen fick jag vänta på flygplatsen i typ 7-8 timmar eftersom det var åkså non konstig flygtid och sen till sist kom vi fram till spanien och det var jätte varmt men jag var så klart trött sen åkte vi bil i två timmar eftersom vi skulle åka till santa susanne-costa brava och det var jätte mysigt där och mycket anurlunda änn sverige vi var där i 5 dagar sen åkte vi till barcelona i 3 dagar det var jätte coolt där och vi åkte dubbeldäckare sp klart satt vi uppe! <3 här kommer några bilder från spanien!! <3här tog jag en pause med glass ocg lite shopping! glassen var himmelsk och det kommer en bild senare på hur den exakt såg ut!så här såg min glass ut den var verkligen god! <33här var jag och min familj och patricia och hennes pappa på water world europas kändaste vattenpark det var enormt mycket köer om ni ser där bortta så är det en jätte stor kö!! men den kanan var roligast och skiiit kul men hej då jag ska ladda upp mer bilder senare!! puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0