spanien!!! <3333

hej allihopa jag sa ju att jag skulle ladda upp flera bilder om när jag var i spanien så här kommer några bilder!!<3här är jag och min pappa på en resturang i santa susanne och äter gott!! pappa ser lite röd ut eftersom han har blivit jätte solbränd!! <3här är jag och patricia fast patricia syns inte så bra jag köpte en maskeradmask som jag inte ser ofta i sverige!! nu har vi åkt till barcelona och var tvungna att lämna underbara costabrava/santa susanne här är jag och mamma och brosann på typ barcelonas kändaste gata dom hadde utklädda folk över allt och så tog man kortt med dom här är jag brorsan mamma och pappa på en hamn i barcelona! <3här är jag och linus och vi har köpt dricka en jätte god ice slush!! <3nu tog vi pause vid en resturang och åt jätte god mat jag åt en pizza och på den här bilden verkar patricia ha väldigt kul!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0