Gjortt mycket <33

hejhej jag vet att jag inte har skrivit på länge.. men jag har gjortt sååå mycket! 1- jag har gått på bio och sett I am number four, den var jätte bra! och just nu en av mina favoritfilmer, kommer nog alldrig tröttna på den filmen! Såg den med Emilia och min bror.. <33 2- jag har spelat innebandy med några i min klass, vi vann 2 matcher men förlora 1 match, alla blev jätte sura att vi förlora en match, för om vi skulle vinna skulle vi gå till final! match1- 7-4 till oss match2- 11-2 till oss match3 - 4-7 vi förlora den matchen altså.. 3.- jag har åkt till mitt sommarhus, och fyrat påsk, med familjen, egentligen skulla jag va med kompisar, men kunde inte :(  4.- sen har jag letat fram min gamla skinnjacka, tycket att det är en bra tid att använda den. 5.-Sen har jag fått en spegel av min farmor som är hur söt som helst! kommer en bild!  6.- Min kära bror har fyllt år, han fyllde 21, min äldsa bror, min andra är 13 fyller 14 typ nu snart... 7.- jag har grillat marshmellows eller hur det nu stavas med patricia, patricia gillar marshmellowsarna när dom typ är brända, jag gillar när dom är gyllen bruna och så brukar jag alltid ha smält choklad på toppen! <333 :D 8.- har fått ett halsband som det kommer bild på! <3 9.- ätit min första glass för året på glassbaren, sen märkte vi att glassbaren som var bredvid, bjöd på gratis glass, så patricia och jag sprang dit och köpte ännu mur glass, jag köpte en mjukglass som smakade grädde, och det gjorde patricia med, sen när vi skulle välja toppingar, som stog på ett bord, tog patricia, en sås som smakade sprit, hon trodde att det var choklad sås ;) så hon fick en ny glass ;) tur för henne det! <333  Jaa sen har jag inte gjort mycket mer..! <33 ;)
mitt nya halsband! <33

min och patricias glass, min är den till höger :D

Min glass flöt i väg.. :D

okej, man ser inte så mycket, men man ser min marshmellow! ''och patricias pinne'' :D

Patricia och jag på innebandyn, jag var lite röd om kinderna efter matchen.. Vi hadde i alla fall snyggast tröjor! haha,,.. <33 ;)


Här är jag efter BION!

Och här är filmen jag såg! Filmen var MYCKET bättre en trailern, trailern såg nästan lite tråkig ut.. <33 Men i alla fall hej då! <33 INGET MER ATT SKRIVA!

Kommentarer
Postat av: Bullen! :)

Hej hej, i dag skrev du mycket! det gillar jag, fortsätt så, fast inte för mycket haha x) <33

2011-04-23 @ 18:51:41
Postat av: ;)

Heejsan! Villken snygg header, men jag börjar tröttna på den lite grann!, kan inte du göra en ny? <333 kraam! <33 ;)

2011-04-24 @ 13:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0