Köpt ni bikini YES!

Hejsan svejsan, i dag har jag varit i skolan som vanligt, haha, sen efter gick jag på stan, med mamma, och köpte en ny bikini, innan butiken stängde, hehe  , jag köpte en söt söt söt ;) inte den som jag visade här om dagen ;) Men iaf, Efter det åkte jag till Atterdags och köpte räkor haaha ni kanske undrar varför jag ska köpa räkor, men vi ska ha en sak i skolan i morrn, och då ska alla ha med sig olika matgrejer, och jag skulle ha med mig räkor, och lite fler saker, Sen hoppade jag studsmatta med patricia och vi åt glass samtidigt ;) mysigt mysigt! <33

Köpte sånna här räkor, för dom sa att jag skulle köpa just denna sorten, vet inte om dom är jätte goda....... <3333  HIHI ;D

Studsmatta ;D


Det skulle ha stått Söt söt bikina ist! <33 ;) <33 haha nee....'' <333 ;)
sorry att det är dåliga bilder i dag, men jag hittar inga fina bilder, typiskt miii! <333 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0