Mår lite sådär..... :(

Hejsan alla glada läsare, hoppas ni har det bra, för jag har inte det så bra iaf.. Jag gick på toa, och jag fick jätte ont i halsen, och jag mår inte så bra, men Jag hoppas att det går över tills i morrn. vi ska ju göra roliga saker hela veckan! I morgon ska vi typ till almedalen, och prata om nån snubbe, kom inte håg vad han heter :)P Haha
på torsdag, ska vi bada på solberga badet och ha ngt simmtest :D Sen på fredag ska vi ha utefixardag, det är en dag, som man typ inte behöver göra något i skolan, utan man ska måla saker, och fixa fint, putsa, jaa och lite mer   ;)
Hoppas att jag kommer må bättre, wish me luck :D


Haha när jag åkte hem från sommarhuset i våran mercedes cab :D
hadde typ inte fixat mig ngt, så jag såg lite störd ut, haha <33

ps. ha det brae! <33 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0