Vad jag är sugen på just nu ;)P

McFlurry Ballerina Kladdkaka
Pommes frittes från macdonald med cheddar cheese dipp! XD
Kladdkaka med grädde :)
Äppelpaj med vaniljsås :)
Drömtårta med extra mycket smör-kräm :D
Cheeseburgare från macdonalds :)
Hallanpaj med vaniljsås :)
Sourcream&onion chips med sourcream&onion dipp :D

Det var länge sen jag feta mig med goda och söta och härliga saker, jag önskar att allt bara kom upp vid mitt matbord, det var länge sen jag åt nått sött.. :'(  Jag har veckor som jag verkligen måste äta, fetsaker, och vissa veckor som jag hatar sötsaker, och fetagrejor, men en grej säger jag.. Jag tröttnar alldrig på pommes frittes och kladdkaka :D <3
Kram felicia :) Hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0