mys i soffan med varm choklad :)

hejsan förlåt att jag inte har skrivit på ganska länge, men jag har varit rätt upttagen och orade helt enkelt inte skriva... Hehe, i fredgas fyllde jag år :D jag fick en system-kamera massor av kläder, underkläder, och pengar, och andra grejer, som lösnaglar och lösögonfransar och sånt ;) sen har vi hyrt film, braidsmaids och några andra.. dom va väldigt bra faktiskt! I morgon ska vi ha simtest, hehe, kuul... Aja just nu sitter jag i soffan och ser på film, och myser, med en kopp varm choklad, gud vad länge sen jag drack det. Aja ha det bra! /felicia ♥
börja asgarva, för jag inte kunde blåsa ut ljusen..

jag och kusse :)

Min tårta ps, ful bild på mih ;)

hahaha...min kamera :D

i måndags :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0