Bio! :D

Hejsan! I dag har jag gjort massor! Nej.. det har jag inte, eftersom jag vakna för drygt en timma sen. ;)
i dag ska jag på bio med patricia, och se Bad Teacher. Med Cameron Diaz, Justin Timberlake, Jason Segel. Jaa Cameron Diaz e ju en av mina favoriter, så det ska bli Kul att se!
I går var jag å bada i Åmine/åminne, vete fan hur man stavar det men iaf! Det var jätte varmt i havet, jag badade kanske i 2 timmar eller nått! Och jag var den sista i vattnet, när jag gick upp var alla bortta, haha jag undrade varför ingen badade, för det var ju varmare i vattnet en uppe på land... :)P
På kvällen kollade jag på min låtsas fru, med adam sandler och jennifer aniston, Den var jätte bra! :)

Naj ush, haha kom nyss ut ur vattnet :)

På vägen hem stannade vi för att kolla på något sement-brott, eller vad det nu heter, och jag såg ett stort däck! :)

Jag var tvungen att se ful ut... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0