Fullt upp <33

Hejsan allihopa! Förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har haft väldigt fullt upp! Jag har gjort massor... I dag ska jag på stan med en kompis, eftersom det var ganska länge sen jag gick på stan ;) I dag har jag för det mesta varit inne på datan och fixat lite grejer, Men inte så mycket mer.. <3 I går var jag och badade i slite, och det var svinkallt i vattnet.. det var typ ingen som badade förutom några barn, men dom var typ i vattnet i 5-10 minuter sen började dom skrika kallt kallt jag vill upp! Haha jag var typ i vattnet i en timme.. Det var skönt! Haha min bror vågade knappt doppa sig för det var kallt.. :) Men iaf kanske skriver lite mer senare! By by :)
Väldigt väldigt väldigt gammal data så jag hadde bara bilder ifrån när jag var liten :) Såg ut så där.. Haha <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0