harry potter <33

hejsan! Jag har inte skrivit eftersom jag har varit i mitt sommarhus i burs :) och där finns ingen internet eller täckning.. :( Iaf I burs har jag varit med patricia, och familjen, och släktingar och mer.  Jag har haft jätte mysigt, och badat mycket :) iaf jag såg ju på harry potter och dödsrelikerna del 2 och det är den bästa harry potter filmen någonsin!! jag ska inte avslöja något, men jag tänker säga att den är värd att se! <3 I dag har jag lyssnat på musik, mest eftersom det inte är bra väder alls ute! DÅLIGT! :( BYE BYE
Kram felicia <333
gammal bild.. :O

Kommentarer
Postat av: Klara <3

hejsan såg också harry potter Den var riktigt bra!

<333 :)

2011-07-21 @ 15:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0