Strömavbrott :O <33

Hejsan! I går natt var det strömavbrott i 3-4 timmar, lite läskigt var det.. :O Typ från 10 till 2 ungefär.. <33
Och så var det jätte tjock dimma och det åskade och mullrade det var också lite läskigt.. :O
Haha men nu är strömmen tillbaka, det är tur det... för igår hadde vi inget att göra, så jag och mina bröder spelade fia med knuff tsm.. Det gick inte så bra.. Haha jag ledde, så kom linus och blev sur, och tog undan spelet och alla pjäser, blev lite sur.. men jag van! :D tror ja..  :)P Men iaf i dag har jag inte gjort mycket funderar att gå på stan en snabbis :) <33
Kram felicia :)

Saknar thailand grymt mycket! <33 :(

Kommentarer
Postat av: hej!

hej! vet det var fett läskig strömavbrott igår!! :(

2011-07-22 @ 12:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0