I dag :)

Hejsan! I dag åkte pappa,linus,jag och pappas kompis, till någon udd/sjö/hav/hamn :) och då gick jag längst ut, på en sten grej, och skulle känna på vattnet, och jag höll mina skor i ena handen, och tappa den ena skon i vattnet, fick halft panik, så jag tog av mina shorts och gick ner, med trosor, och en tröja XD Haha kunde inte, nå den, och för att göra allt bättre, kom en stor våg, som small rakt i stenarna och det kom vatten över hela mig, hahaha blev lite as-sur, så jag ropa på linus, och han hopa i och hämtade min sko, som hadde flytit iväg en bit ;) haha stackars linus, du är dagens hjälte, men han sa faktiskt att han ville badad där :)P haha lyckad dag :)P Sen åkte vi till min moster, och jag fick låna kläder av henne, eftersom vi var ganska långt bort från vårt hem :) och nära vår moster ;) så jaa :) fast linus fick va blöt :O
Kram felicia :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0