Villken ö ser bra ut???

Hejsan! Jag ska ju åka till thailand och då ska vi åka till en ö, tror jag och då har jag kollat runt lite, och har hittat massor av fina öar!! Och då undrar jag villken ö ni tycker ser okej/bra ut?


                                                                            koh tao



                                                                               koh samui



                                                                           koh Rok



                                                                                 Krabi               
                                         Vet inte direkt om det här är någon ö, men fin iaf!  


p.s KOH betyder ö på thailänska.. :D  

                                                                                            
   Hwạng ẁā ca pị kạb khn khxng hmū̀ keāa ḥịlịth !
Trooor att det betyder  //Hoppas att vi åker till nån av dom här öarna!
 


Kommentarer
Postat av: <33

Koh tao och Krabi :)

2011-07-22 @ 12:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0