En vaarm DAG!! <33 :D

äntligen! Så är det varmt!! Det är jätte skönt, att inte frysa hela tiden!! Haha! I dag har jag solar lite, och ville egentligen bada, men det blev inte av.. Jag har ju redan badat i havet i år, TVÅ gånger, känner mig stolt!!! :D Så jag har typ suttit på terassen och solat, och ätit glass, jag har inte ätit lunch eller frukost, men jag klarar mig nog.. Eller jag har inte orkat att äta ngt, man jag ska typ koka pasta, för det är akuut! Men iaf, hej dåå!!! Kram!! <3333
Gjorde Värdens godaste milkshake eller vad det nu heter, jag tog typ jordgubb, banan, grädde, vaniljglass och lite socker! Puss och ha en bra söndag! Eller.. söndagen är snart över.. Men tur att det är en röd dag i morgon för vi e ledigaa!! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0