Inte tillgång till en data! :(

Dom senaste dagarna har jag inte haft tillgång till non data men det ska vi ändra ganska snabbt!
I dag har jag varit i skolan och tråkat! Sen gick jag på stan med Isabelle och Patricia, och då köpte jag ett par mjukisbyxor från cubus som var hur sköna o fina som helst! <33 Och senare den dagen köpte jag två par converse och ett par gympaskor jätte sööta!!! jag köpte ljuslila och röda converse och svarta gympaskor!! Och så är jag med i en skolpjäs
 (man var tvungen att va med..) Och jag fick huvudrollen.. litee stolt?? hahaha Nej men jag fick spela rödluvan och ett litet problem är att jag inte kan få tag i någon röd luva ska kanske ta nån röd filt och se helt mongo ut men i alla fall! hej då!! <333 kraam!!! <33 :DD
puss puss på er!!! HA en bra dag/natt... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0