Min första Live konsär!

hejsan hejsan ville bara berätta att alla måste gå på konsär nån gång! det är helt underbart! Och när konsären är slut vill man se mer och Man vill lysna på låtarna hela tiden!! Villket är litee kontigt..?" Men jag var ju på Lady Gaga konsär maj 2010 Villket var jätte kuul! I början var jag jätte spänd! Och kön var lång och plågsam! Men det var värt att vänta i kön för det var jätte kul! Jag har inge bilder på denna data men bilder kommer att dyka upp lite senare om jag nu får tag i den andra datan?! <33 Men det hoppas jág!!!! :D Kanske ska jag gå och se på Rihanna i september wiiiee!!! <3333
Lite tungt för huvudet kanske! <333 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0