Mycket i går! lite i dag!

Hejsan hejsan!! I går var jag med patricia vi gick på stan åt onyttig lunch (som vanligt ;) ) Haha och sen gick vi in på Ålhens och jag köpte två filmer :D jag köpte allt för min syster och Hachiko en vän för livet! jag gillar sorliga filmer.. <33 jag vet inte varför ingen i min familj gillar att se på sorliga filmer (tror jag) Jag bruker gråta floder i villken film som helst om jag ka va ärlig gråter jag typ i varge film jag ser.. :D men sån är jag.. Den filmen som jag grät mest i var Hachiko en vän för livet.. Den var så fin.. :( Men i alla fall! Patricia köppte åkså två filmer, hon köpte Allt för min syster och Fucking åmal eller vad den nu hette :D Sen kollade vi på Fucking Åmal och allt för minn syster..! Sen delade vi på en Kebab Mums :D I dag har jag inte gjortt å mycket varit i skolan och varit lite med patricia! <33 Vi försökte komma på vad svampbob betydde på riktigt på engelska.. vi brukar säga MuchroomBobsquire fast i gentligen heter det broce bob squire pants eller nått??!... men i alla fall puuss på er och ha en braee dag!! <333 ;)


Så fint.. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0