Stockholm i helgen!

hejsan hejsan glömmt att säga att jag har varit i stockholm i helgen villket har varit väldigt KUL!! jag har köppt massor av nya möbler till mitt rum villket är bra för det ser ganska tomt ut nu när jag nyss har flyttat och mina gamla möbler har jag haft ett tag nu. <33 jag har köppt massor massor av kläder och jag har blivit kär i alla dom! (visar bilder) och åkt båt och tagit massor av kortt på båten eftersom jag brukar ha så tråkigt. mammas kompis dotter åkte båt med oss så då hadde man väll lite kul. hon är så söt! fast vi splittrades när vi skulle kliva av båten. jaja här kommer lite bilder.jaa vad ska man säga om denna bild?!gillar att sitta där <33 :ptrodde ett tag att stolparna skulle brista haha!<3
!köppte denna jätte söta klänning på vero moda 
 kom i håg att jag sprang ner i lobbyn med den här klänningen skulle hämta mamma eftersom hon hadde glömt nyckeln och så kom jag på att jag bara hadde en klänning på mig och det var liiitee pinsamt!! hehehhehe <333

allt jag har på mig förutom skorna köpte jag, och mer men jag såg lite trött ut på den här bilden hehehe <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0