Strömmabrott igen..

Hejsan Hejsan i dag har jag inte gjort så mycket, vi har typ tränat på någon teater som vi har i skolan, som vi ska göra på engelska.. <33 men iaf jag fick va rödluvan.. men helt okej! <33 :D Sen har vi haft strömmabrott igen villket inte är roligt! Man är aldrig berädd att det ska hända.. Stog och väntade på att mina pommes frittes skulle bli klara, i ugnen och då blev det strömmabrott, det ända som funkade var mikrovågsugnen, och just denna dag, fick jag reda på att vår mikrovågsugn funkar åkså som en vanlig ugn, ganska praktiskt! :D Så jag stoppade in dom där och det smakde precis vanligt! :D<33 Poss! och ha en bra onsdag (torsdag) :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0