Förlåt.. :(

Hejsan! För det första vill jag säga förlåt för en dålig uppdatering! Men jag ska försöka skriva minst 2 innlägg varge dag! Haha ni får påminna mig.. :) NAJ men ville bara säga att jag ska börja i klass 7A, jag gillar min nya klass, Fett Raandom men Rolig! haha Men nu ska jag gå! Jag ska äta pasta, som patricia ska göra åt mig! Hmmm.. Jag tror det inte kommer att gå bra.. Haha nej jag skoja! Hon är min lilla kock, fast jag är ju bäst på att baka! <33 HaHa! I dag har vi cyklat ganska lånngt med vår klass, och vi tag värsta omvägen lite onödigt, jävlar jävlar..
Puss och hej! <333333En bild från klassresan för en vecka sen! Jag lägger upp mer bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0