Tester

Holla! Just nu gör jag inget specellt, kollar runt på olika bloggor, och ser om dom har skrivit något nytt och intresant? Just nu e jag astrött! Vi hadde värsta träningen på gympan idag, men vi har haft värre! Ska nog ta en lång dush, och sen dricka lite varmt te, jaa det var länge sen! Efter det blir det nog någon mysig kärleksfilm  :)
Känner mig extremt tjejig just nu. Efter som jag är en sådan no lifer tänkte jag göra tester.


Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Varför himlen är blå, molikyler, och Killar :)P
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: pennor, platt-tång och papper.
Tre saker jag gör just nu: Sitter i soffan, inne på datan, andas 
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Hoppas Bungyjump, gifta mig, få barn
Tre saker jag kan: hjula, dansa, kullebytta :D
Tre saker jag inte kan: Göra en volt, äta lakrits, och flyga.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: musik elr? i så fall Crank it upp med david guetta, Inga kläder med veronica maggio, someone like you med Adele.
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Att göra en volt, köra bil, Thailänska
Tre favoriträtter: Kyckling gryta, tacos och hummer med ost.

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? En stor t-shirt
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) på sidan mest, i bland på ryggen
- Hur många kuddar har du i sängen? 3-4 kuddar
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? jaa för det mesta, brukar drömma väldigt välsigt konstiga drömmar.
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? Ja då.

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord. trendigt, modernt, och sött/snyggt.

Vad innebär mode för dig? Väldigt mycket, det är viktigt för mig vad jag har på mig.

Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Gina tricot, bikbok.

Shoppar du second hand? det kan väl hända.

Vilken är din favoritdesigner? Jag känner inte till så många mode-designers men kanske mode-designern som har gjort gina tricots kläder? :)

Vad är din favorit i höst? kängar stor halsduk, stickad tröja och en varm och mysig jacka.

Hur mycket shoppar du för i månaden? Det vet jag inte, 1000 kanske? Mindre tror jag.

Dyraste plagget respektive billigaste? Som jag har elr, det vet jag inte, har ett par märkesjeans som är dyra, men vet dock inte hur dyra, det billigaste jag har är en tröja som jag köpt i thailand för typ 20 kr.

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Nej då kommer jag att shoppa mer!

Brukar du tröstshoppa? nej, jag kör med tröstätnings-stilen ;)

Högklackat eller lågklackat? både och, beror på villket tillfälle

Vilken är din drömväska? en ganska stor svart väska med fina detaljer.

Vilket blir ditt nästa köp? Lite kläder från gina tricot, och en systemkamera/fyller ju år snart.

Vilka är dina stilikoner? jag kör min egen stil, men en som jag tycker har en väldigt bra stil och smak är faktiskt Vanessa Hudgens.

Favoritplagg just nu? Mysig tröja/ mjukisbyxor.

Favoritaccessoarer? öronhängen med fjädrar på, och ett långa halsband.

(Bläddra med de runda knapparna ovan)

Kopiera bara dessa tester rakt av, klistra in på din blogg och fyll i.

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på:
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
Tre saker jag gör just nu:
Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Tre saker jag kan:
Tre saker jag inte kan:
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Tre favoriträtter:

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover?
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc)
- Hur många kuddar har du i sängen?
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna?
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord.
Vad innebär mode för dig?
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker?
Shoppar du second hand?
Vilken är din favoritdesigner?
Vad är din favorit i höst?
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Dyraste plagget respektive billigaste?
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Brukar du tröstshoppa?
Högklackat eller lågklackat?
Vilken är din drömväska?
Vilket blir ditt nästa köp?
Vilka är dina stilikoner?
Favoritplagg just nu?
Favoritaccessoarer?

Lycklighets-testet

[ ] Du har en pojkvän.
[ x] Du har ett eget rum.
[ x] Du har en mobil.
[ x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[ x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[ x] Du klär dig som du vill.
[ x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[ x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[ x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[ x] Ditt rum är stort nog för dig.
[WHUT? ] Människor använder dig inte för den du är.
[ x] Du har varit på konserter.
[ x] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[ x] Du önskar inte att du var någon annan.
[ x] Du spelar någon sport.
[ x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.



( ) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
( x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
( x) du har gått in i en glasdörr
( ) du har hoppat ur ett fordon som rör sig
( x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
( x) du har sprungit in i ett träd
( x) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen
( ) du testade precis om du klarade det
( x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
( ) ditt hår är/har varit blont
( x) folk har kallat dig långsam
( ) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
( x) du har nån gång somnat på en lektion
( x) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om
( ) folk skakar ofta på huvudet och går iväg från dig
( ) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre
( x) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
( x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
( x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
( x) du råkar göra sönder väldigt många saker

 

( ) du har trillat av stolen då den stått helt still
( ) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen

Summa:
12! :D
18 eller mindre betyder att du inte är dum.

[ x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ x] Du är nöjd med ditt utseende.
[ jag har självförtroende!] Du har inget självförtroende alls.
[ x] Du har aldrig fått IG.
[ x] Du vet vad som händer i världen.
[ x] Du bryr dig om folk.
[ x] Du är nöjd med ditt liv.
[ x] Du kan mer än ett språk.
[ x] Du har ett smeknamn.
[ x] Du har ett husdjur.
[ x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga "fiender".
[ x] Du är en ganska snäll person.

Total:
28-29 :D jag mor toppen! :)
———————————
Total :

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!



Orkar f*n inte gör mera tester... Kram felicia! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0