Skoldag, med dom bästa :)

Det är rätt kul att gå i skolan, när man går med folk man gillar :) Alla säger att skolan är tråkig, men jag tycker inte att den är ett dugg tråkig! kanske lite i bland... ;) haha snart fyller jag ååår!! ska göra en önskelista och sätta fast den på kylskåpet, så som man gjorde när man var mindre ;D haha i dag har jag varit med Gabriella, och vi gjorde någon random video, om ett program som hette gifflar... haha jag vet, int normalt XD aja jag åt mat nyss, och har inget att göra! tvn är borta!  :O fast man har ju alltid datorn! <3 Kram felicia :)
Hösten är inte så rolig, men färgerna är fantastiska att fotografera med :)


byby kanske skriver mer senare :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0