Tio sanningar om mig själv :)

Hejsan just nu sitter jag vid datan som jag samtidigt kollar på tv, oj nu fick tvn damp och gick sönder.... naj nu gick den i gång igen! fan vad meningslösa saker jag skriver, och villken meningslös blogg jag har... XD
aja ska snart dusha en LÅNG stund... Haha Sen blir det nog lite te, och efter det blir det nog att sova. AAA är jätte trött, vet inte varför men nu för tiden är jag trött 24/7 :O

10 sanningar:
1.Jag älskar kladdkaka
2. jag älskar att hålla på med naglar och jag är rätt så bra på det.
3. jag älskar att spela teater... :D
4. När jag blir sto vill jag bli en delfintränare
5. jag gillar skolan, och jag tycker att det inte är något fel med det.
6. jag älskar bild!!!!!!!
7. Jag är jätte bra på att baka, och måste baka minst en gång i veckan.
8. jag har en jätte stor rädsla för hajar :O
9. vid en månad om året är det godis vecka för mig, då får jag ett enormt sug på godis och chipps, fast speciellt ostbågar! XD
10. jag gillar att säga: OHHH SNAAP, och wtf?  Haahaa ♥
Ett rätt så långt innlägg! :)
:) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0