Dagens ;)

Dagens humör : glad
Dagens saknad : Bella :)
Dagens musik : Turn me on
Dagens mat : bajs i skolan och nutella :)
Dagens dryck : vatten
Dagens klädsel : grå tröja med rött tryck från bikbok och ett par väldigt ljusa jeans :)
Dagens bok: Har inte läst någon bok idag.. :)
Dagens damp : Min lärare.. :O
Dagens roliga : Jag böjde mig ner för att knyta skorna och samtidigt kom sofia som hadde en sjal i ansiktet eftersom den hadde blåst upp och snubblade på mig, sen direkt efter kom simon som också snubblade på oss, dagens fail mera :D <33
Dagens plus : vi ska äta kakor i morgon på skolan :D
Dagens minus : jag tror inte att det gick bäst på mattepovet ;)
Dagens frisyr : utsläppt
Dagens göra : dansa
Dagens bild: senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0