Dagens :)

Dagens humör : Glad,ledsen,lycklig ;D
Dagens saknad : Sofia, emma, ;)
Dagens musik : vamos a la playa
Dagens mat : cheeseburgare, kött och potatis.
Dagens dryck : cola och vatten ;)
Dagens klädsel : jeans linne och en skjorta.
Dagens bok: det saknas en tärning
Dagens damp : jag började asgarva med sofia och lungile på macdonalds ;)
Dagens roliga : -du är tysk -jag är inte tysk -men vi säger att du är det ;) -okej då kan jag prata tyska achmed achmed. -hahahahaha det är inte tyska! achmed?? :D
Dagens plus : att jag fick en ny tröja :D
Dagens minus : det har inte hänt nått dåligt idag :O
Dagens frisyr : utsläppt
Dagens göra : äta ;)
Dagens bild: kolla neråt :)
 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0