svar på frågor :)

Kan inte du ha dagens plagg? eller kan inte du ha någon tävling?
svar: Dagens plagg har jag haft förut tror jag, men det är så jobbigt att ta kort och sen lägga upp bilden, eller det är inte jobbigt, men det blir tröttnande att göra det varge dag, men kanske jag ska börja med det nästa vecka ;)


varför har du så låg uppdatering? :?
svar: jag vet inte... jag ska försöka att ha så hög uppdatering som möjligt!


Det är bra att du har ändrat header, men varför ändrar du bakrund hela tiden? det e lite förvirrande. p.s älskar din blogg ;)

svar:  Det finns så många bakrunder som är fina. så jag byter oftas, eftersom jag brukar kolla runt på bakrunder och alla är så fina! <33 naaww tack för att du gillar min blogg


Du hadde ju en annan blogg, vad hette den nu igen? :)
svar: www.feliciasmodeblogg.blogg.se  där skriver jag om kläder och visar upp olika klädesplagg från butiker :)


vad är din favoritmat? jag vet att det är en konstig fråga, men man får väl fråga vad som helst? :)
svar: tacos, och kycklinggryta. :) och nej då det är ingen konstig fråga :)


Vad håller du på med förutom dans? och villka danser håller du på med? <3
svar: jag håller inte på med något annat förutom dans, men jag ska kanske börja med att ta sånglektioner :)


vad vill du bli när du blir äldre? ;)
Mode-designer eller delfin tränare eller något annat kul :)

Villka bra frågor! fråga gärna mer så svarar jag!! <33 :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0