Trög dag!

Hejsan den här dagen har varit hur trög som helst, Jag har jätte tråkigt, och ska kanske till stan snart, tråkigaste dagen på året är det! Hela sverge är grått och tråkigt, och jag fryser för det är iskallt, :( inte jätte jätte kul :(?  Aja ska snart dusha, för har inget bättre att göra.. :O Förlåt att jag inte har skrivit på typ jätte länge :(
aja litet test ;)
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ut-tråkad, men endå glad :)
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: lakrits..
Kläder just nu: jeans och en tjocktröja :)
Musik just nu: Gym Class Heroes: Stereo Hearts ft. Adam Levine
Vad sa du senast: Mina fötter är iskalla... :)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Va?
Sommarplaner: RESA!! och kompisar :)
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: 3
Favoritväder: Soligt och snö
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: massor med mat, en stor båt, mobil
Spelar du nåt instrument: ska börja med trummor.
Morgon- eller nattmänniska: Båda 2
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: Harry Potter
Tror på liv på andra planeter: Typ ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: Yes
Tror du på mirakel: Nej, eller vet inte? ;)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Nej
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Beror på med vem
Är du kittlig: Ja
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? skytt
Rädd för insekter? jaa!
Äckligaste insekten: Spindlar och myggor och flugor
Största svaghet: Vet inte
Det här är jag bra på: rita, dansa :)
Bästa bok? vet inte :/
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att man kunde göra vad so helst ;)
Vad vill du jobba som? Danslärare, delfintränare eller modedesigner, hahaha
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare
Skriver du dagbok? Ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jag vill pierca mig i navlen ;)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)  mitt hus är rent men mitt rum, är njaa så där ;)
Gungar du på stolen? Ja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster när jag skär men höger när jag äter
Är du rädd för blod? Lite
Saltar du på maten? det beror på villken maträtt det e.
Gillar du att sjunga? ja
Anser du att du är stark? såklart ;)
Brukar du sola? nja e redan brun :D
Vad gör du om du får hicka? får damp.
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? te
Har du en besatthet? smil.. :)
värdens sötaste hundar :) <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0