FREDAAAAG!

Veckan har gått så himla snabbt, och nu var det helg igen! :D Jaa jag tror jag ska vara med kompisar gå på stan hyra film och mycket mer! i helgen. I dag kom jag försent 10 minuter. När jag kom till mitt klassrum stog jag och knacka på dörren som en dåre i 10 minuter  Till slut insåg jag att dom inte var där... :O Så jag smsade mina kompsar och frågade var dom var.. inget svar?!  Jag ringde patricia och hon sa att dom var ute och gick på en promenad.. EN PROMENAD??! PÅ EN BILD LEKTION? Sen la hon på, kul att hon inte sa vart hon var... Sen ringde jag Sofia och hon sa att dom var på konstmuseumet.. KUUL missa hela lektionen och var deppig, såg fram imot bilden , det är ju mitt favorit ämne :( <333 Kram!
Sofia, Simon, Emma och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0