Skola, dans, stan, kompisar och true blodd och skol VM :)

Hejsan! Jaa idag har jag inte gjort så mycket varit med lite kompisar, och sen varit i skolan. Men i morgon därimot! Dåå ska jag göra såå jävla mycket att jag kommer att Bli helt SLUT på kvällen! först blir det ju skola, sen skol VM Jag ska stötta kula och hoppa längd, jag är inte bra på det.. men det e kul :)
Sen direkt efter ska jag dansa i en timme. Sen ska jag på stan, och handla en graj :) sen ska jag va med 3 kompisar, och öva på sång, sen ska jag hem och se på True Blood fast det krävs ju inte så mycket energi.. Men i alla fall jag ska göra mycket, villket ni förstår!  :) <33
I skolan, vi skulle se om man fick plats i ett skåp, dom flesta faila, men jag lyckades komma in, man kunde till och med stänga, men då måste jag bara stoppa in mitt huvud.. ;)p <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0